Frivillig eventmedarbejder

Vil du også være med til at gøre en forskel for de tilskadekomne politifolk og deres pårørende?

Kunne du tænke dig at være med til at skabe mindeværdige begivenheder til fordel for tilskadekomne politifolk og deres familier? Hos Thin Blue Line Denmark leder vi efter en hjertevarm frivillig eventkoordinator, der brænder for at planlægge og afvikle events i foreningens regi.

Vi er en respekteret velgørenhedsorganisation dedikeret til at støtte politifolk, der er kommet til skade i tjeneste, og deres nærmeste. Vores mission er ikke blot at øge bevidstheden om de udfordringer, disse modige individer står overfor, men også at være en støttende hånd for dem, der dagligt sætter deres liv på spil for vores sikkerhed.

Ansvarsområder:

Som frivillig eventkoordinator hos Thin Blue Line Denmark vil du være med til at skabe magiske øjeblikke gennem planlægning og koordinering af events, der bringer glæde og støtte til vores målgruppe. Din rolle indebærer alt fra at sikre smidig logistik og deltagerhåndtering til at samarbejde med vores skønne netværk af interessenter. Dine ansvarsområder omfatter blandt andet:

  • Planlægning og koordinering af events i overensstemmelse med foreningens formål og mission i samarbejde med vores andre gode frivillige ildsjæle og den daglige leder.
  • Sikring af en smidig afvikling af arrangementer, herunder logistik, programlægning og deltagerhåndtering.
  • Samarbejde med interne og eksterne interessenter for at sikre succesfulde events.
  • Bidrag til at skabe en positiv og mindeværdig oplevelse for deltagerne og bidragyderne.

Kvalifikationer og kompetencer:

Vi leder efter en person, der er:

  • Organiseret og detaljeorienteret med evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Kreativ og initiativrig med evne til at tænke ud af boksen.
  • En teamplayer med gode kommunikationsevner og evnen til at samarbejde med forskellige interessenter.
  • Selvstændig og proaktiv med evne til at trives i et dynamisk miljø.

Arbejdstid og fleksibilitet:

Stillingen er fleksibel og vil variere alt efter forskellige typer events. Vi forventer dog en arbejdstid på 5-8 timer om ugen, med mulighed for fleksibilitet i forhold til mødetidspunkter. Arbejde kan udføres hjemmefra, men der kan i perioder være behov for at være aktiv deltagende i enkelte events fx ved vores årlige store velgørenhedsgallamiddag (transportomkostninger vil i så tilfælde blive dækket).

Arbejdsmiljø:

Vi er en dynamisk velgørenhedsorganisation med fokus på at gøre en positiv forskel i samfundet ved at hjælpe de tilskadekomne politiansatte og deres pårørende. Som frivillig eventmedarbejder vil du blive en del af et engageret team af ildsjæle, hvor dine idéer og initiativer vil blive værdsat og taget seriøst.

Løn og benefits:

Som frivillig vil stillingen være ulønnet, men vi tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø og muligheden for at udvikle dine kompetencer inden for eventplanlægning og koordinering, som samtidige gøre betydningsfuld forskel i samfundet.

Ansøgningsprocedure:

Har du lyst til at være en del af vores dedikerede team og bidrage til at skabe meningsfulde events? Send din ansøgning seneste d. 15. juni 2024. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, og udvalgte kandidater vil blive indkaldt til samtale. Interesserede bedes sende deres ansøgning og CV til forening@thinblueline.dk.

Er der spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte den daglige leder, Maja Hornskov, på 24371448.

Vi glæder os til at høre fra dig.